Na Fakultetu pedagoških nauka u Jagodini 5-6. juna 2015, održaće se četvrta medjunarodna konferencija posvećena nastavi engleskog jezika na mladjem uzrastu, pod nazivom Teaching English to Young Learners: Assessment and Learning. Konferenciju organizuje Fakultet pedagoških nauka u Jagodini tradicionalno svake druge godine. Na ovom fakultetu se već devet godina omogućava budućim učiteljima da steknu znanja i veštine neophodne za izvodjenje nastave engleskog jezika u mladjim razredima osnovne škole.

Konferencija je jedinstvena po svojoj tematici jer se isključivo bavi teorijom i praksom ranog učenja stranog jezika. Ovo je oblast koja dobija sve veći značaj u celom svetu pošto se u svim obrazovnim sistemima sve ranije počinje sa nastavom i učenjem stranog jezika, uglavnom engleskog, kao globalno prihvaćenog sredstva komunikacije. Specifična tema ovogodišnje konferencije je  ocenjivanje i učenje.

Većina izlagača na konferenciji su univerzitetski profesori i istraživači u ovoj oblasti, zatim autori udžbenika za nastavu engleskog jezika u osnovnoj školi, ali ima i nastavnika koji nastavu izvode u osnovnim školama u Srbiji. Ove godine poziv za konferenciju je privukao izuzetno veliki broj izlagača iz inostranstva (22), iz čak 11 zemalja: Velike Britanije (5), Grčke (4), Švedske (3), Madjarske (2), Poljske (2), Belorusije (1), Hrvatske (1), Makedonije (1), Bosne i Hercegovine (1), Češke (1), i Sjedinjenih Američkih Država (1).

Održavanje konferencije su podržali Ministarstvo za prosvetu, nauku i tehnološki razvoj Srbije, Ambasada SAD u Srbiji, Britanski savet u Beogradu, i predstavništva izdavačkih kuća Oxford University Press u Beogradu i Pearson u Beogradu, čime je omogućeno učešće stranih plenarnih predavača, kao i prisustvo nastavnika edukatora koji izvode programe stručnog usavršavanja u Srbiji.

Konferencija kao osnovni cilj ima unapredjivanje nastave engleskog jezika i  osavremenjivanje osnovnog obrazovanja u Srbiji.

Nema komentara