Digitalni marketing iz godine u godinu dobija nove oblike i prioritete. Od toga koliko ste sposobni da se adaptirate na nove promene, zavisiće i to da li je za vas ovo dobra ili loša vest.
Jedna od popularnih marketinških formi je i video marketing, i poslednjih godina je to nešto bez čega se ne može zamisliti uspešno poslovanje. Mi ćemo vam navesti tri najvažnija razloga zašto biste i vi trebali da uzmete u obzir kreiranje YouTube kanala kojim ćete predstaviti svoj brend.
1. Izgradićete poverenje
Već je dobro poznato da se poverenje gradi kroz informisanje. A snimak na YouTube kanalu je odličan način da se informacija prenese. Jedan minut kvalitetnog video sadržaja može stvoriti bolju interakciju nego bilo koja prodajna strana. Marketinški stručnjaci s pravom kažu da, ako slika vredi hiljadu reči, onda video vredi dva do tri puta više.
2. Ogromna posećenost ove platforme
Kad kažemo snimak, klip, video, mislimo na YouTube. To je prva asocijacija skoro svakog stanovnika Srbije, pa ako se postavlja pitanje gde postaviti video kojim ćete se reklamirati, prvi odgovor je YouTube.
3. Izgradićete autoritet
Sadržaj koji ćete obraditi u svom video materijalu predstaviće vas kao stručnjake iz svoje oblasti, pa se zbog toga trudite da pronađete dobru ideju. Podelite neki savet, ili “kako da” video, ponudite svojim gledaocima neko praktično rešenje iza kojeg apsolutno možete da stojite, i stvorićete sebi i svom brendu autoritet zasnovan na profesionalnosti i stručnosti.
Više saveta o korišćenju YouTube-a u oglašavanju daće vam Željko Crnjaković, predavač na IT konferenciji Jagodrom, inače osnivač agencije za kreiranje digitalnog sadržaja – Solutium. Registrujte se na www.jagodrom.rs