SMS marketing je veoma zahvalan način reklamiranja upravo zbog toga što danas skoro svaka osoba koristi telefon i svuda ga nosi sa sobom. Mnogo je veća verovatnoća da će neko pročitati poruku nego mail. Poruke na mobilnom takoreći ne mogu ostati nepročitane. Ukoliko ste razmišljali o upotrebi SMS marketinga, možda bi vas interesovalo koji su to ciljevi koje možete pritom ostvariti.

Prvi cilj na koji svi automatski pomisle jeste prodaja, i to zaista jeste jedan od ciljeva. Manje poznato je da ga mnogi koriste za podizanje svesti o nekom proizvodu ili brendu, ubrzavanje rasprodaje robe kojoj će brzo isteći rok, ili robe koja je iz neke stare kolekcije koja više nije tako aktuelna. Neko pak želi da kreira bazu kontakata potrošača koji su provereni, kako bi se ti potrošači uključili u određeni program lojalnosti.

Primena je mnogo, pa bi bilo korisno na početku odrediti cilj koji želimo da ostvarimo u konkretnom slučaju. Ukoliko smo to razgraničili, u skladu sa tim kreiramo sadržaj kojim ćemo popuniti tih 160 karaktera na najbolji način. Pritom moramo voditi računa da poruka koju prenosimo ne bude dvosmislena i ne zahteva dodatni napor za primaoca od kog očekujemo da se uključi.

O ovoj, ali i drugim temama koje su iz oblasti digitalnog marketinga možete čuti na IT konferenciji Jagodrom. Registrujte se na www.jagodrom.rs

Nema komentara