Pospanost, letargija, bezvoljnost, stalan manjak energije – to su samo neki od simptoma koje osećamo na izmaku zime i sa prvim sunčanim danima. Jedan od načina da ovog proleća umor je da započnete limun dijetu.

Limun dijeta je odličan način za „prolećno spremanje“ organizma koji zahteva da ga osnažite. Jednodnevna dijeta čišćenja svodi se na unos namirnica i napitaka koji će prirodnim putem telo očistiti od toksina. Limun dijeta se temelji na povećanom unosu limunade, uključuje voće, mahunarske, orašaste plodove i semeke.

Umesto da jedete namirnice koje će vas umoriti ili slatkiše koji će povećati šećer u krvi, u organizam unesite mnoštvo namirnica koje će vas pročistiti, vratiti energiju, a veće količine vode pomoći će prirodni proces samodetoksikacije.

Jednodnevni plan je odličan način da se vratite u formu, on će podstaći sistem za varenje, a moguće je da ćete oslabiti do jednog kilograma. Ovu dijetu ne bi trebalo da sprovodite češće od jednog dana nedeljno.

PRE DORUČKA 

Popijte prvu čašu limunade. Sačekajte najmanje pola sata, doručkujte.

 

DORUČAK
20 plodova šumskog voća (po pet borovnica, crne ribizle, maline, jagode), jabuka, kruška, jogurt, šaka badema

Voće možete da jedete posebno ili napravite voćni jogurt od svih sastojaka.

 

UŽINA

Čaša limunade. Posle deset minuta pojedite bananu i šaku suncokreta ili bundeve.

 

RUČAK
Ručak pripremite od bilo koje vrste mahunarki. Skuvajte i začinite isceđenim limunom. Porcija nije ograničena.
UŽINA
Čaša limunade, a deset minuta zatim pojedite krastavac ili zelenu salatu. Uzmite i šaku lešnjaka.
VEČERA
Grilovana riba, dosta povrća kuvanog i bez začina. Ako ne jedete ribu, zamenite je sojom ili avokadom.

PRE ODLASKA U KREVET
Pre odlaska u krevet napravite kupku s eteričnim uljima. Tokom dana pijte vodu što češće.

bliczena.rs

 

Nema komentara