Danas u Domu zdravlja Ćuprija u okviru kampanje „Ne dozvoli da pukne“, grčka kompanije Hellenic Sugar Industry donirala je deset aparata za merenje krvnog pritiska, a PR menadžer kompanije dr Hristos Aleksopulos je među prvima obavio preventivni pregled. Podršku donatoru ove akcije pružila je i apoteka Pinus iz Ćuprije.

donacija-domuDr Hristos Aleksopulos izjavio je da pored zdravih životnih navika, upravo je prevencija bolesti najbolji način da osoba održi vlastito zdravlje. Redovnim pregledima i brigom o sopstvenom telu možemo osigurati sebi duži i kvalitetniji životni vek. Kompanija Hellenic Sugar Industry, ranije dokazana kao socijalno odgovorna kompanija, pridružila se i ovoj akciji na molbu direktorke Doma Zdravlja u Ćupriji, Dr Mirjane Miletić, prepoznajući značaj kampanje jer je rano otkrivanje bolesti samim tim i veća šansa za ozdravljenje – istakao je Dr Aleksopulos.

Kampanja „Ne dozvoli da pukne“ započeta je sredinom aprila u okviru 31. Beogradskog maratona, puštanjem 6.639 crvenih balona za sve one koji su tokom prošle godine izgubili život od direktnih posledica povišenog krvnog pritiska.

Ministar zdravlja Zlatibor Lončar rekao je da je povišen krvni pritisak najmasovnija bolest današnjice i da je procena da u svetu taj zdravstveni problem ima dve milijarde ljudi, a da većina njih to i ne zna. Kao najčešće komplikacije nelečenog krvnog pritiska on je naveo infarkt srca, infarkt mozga, probleme sa bubrezima i očima.

Tokom kampanje obezbeđeno je i besplatno merenje krvnog pritiska u više od 90 zdravstvenih ustanova širom zemlje u okviru preventivnih pregleda koje organizuje Ministarstvo zdravlja. Nakon donacije Domu zdravlja Ćuprija građani i studenti Visoke medicinske škole strukovnih studija će iamti priliku da i u ovom gradu besplatno prekontrolišu krvni pritisak.

Dr Aleksopulos je najavio da je ovo samo početak akcije i da će se donacije i besplatni preventivni pregledi nastaviti i u zdravstvenim ustanovama u okolnim gradovima i selima, dodavši da je još jednom dokazanao da privatne firme mogu biti socijalno odgovorne i za primer ostalim kompanijama da uzmu učešće u budućim sličnim kampanjama jer od zdrvalja nema ničeg vrednijeg.

PR tekst

Nema komentara