Instagram je društvena mreža koja se kontinuirano razija i obogaćuje inovacijama u vidu novih opcija koje poboljšavaju korisničko iskustvo. Jedna od tih novih opcija jeste i postavljanje oglasa za firme koje se predstavljaju na Instagramu.

Prava bi šteta bila da, ukoliko se vaša ciljna grupa klijenata nalazi na Instagramu, to ne iskoristite na najbolji način. Ova društvena mreža predstavlja vizuelnu platformu, pa se stoga potrudite da imate što bolji dizajn. To je prvo na šta će ljudi naići i što će im privući pažnju. Sadržaj je nešto što je na drugom mestu kod Instagrama.

Čak i da imate savršen dizajn, bez hashtag-ova nećete dopreti do velikog broja pratilaca. Uz adekvatne hashtag-ove privući ćete svoju publiku i uvećavati je. Takođe, ova mreža se zasniva i na uzajamnom pružanju podrške između korisnika, tako da i vi imate zadatak da pratite nečiji rad ukoliko želite da i vas prate zauzvrat. I u ovom slučaju možete uz pomoć relevantnih hashtag-ova istražiti naloge bliske vama.

Komunicirajte sa svojom publikom, odgovarajte na pitanja i komentare, pružite dodatne informacije. Ukoliko ste u mogućnosti, poželjno je da povremeno organizujete neku nagradnu igru, promociju i slično. Rezultati će vam se sigurno svideti.

Više o marketingu na društvenim mrežama govoriće vam stručnjak iz ove oblasti, jedan od predavača na IT konferenciji Jagodrom, Petar Vasić. Registrujte se na www.jagodrom.rs

Nema komentara