Da li će vam e-mail marketing doneti više koristi ili štete najčešće zavisi od stava koji zauzmete prema primaocima na vašoj mailing listi.

Mnogi prodavci koji su to radili na sasvim pogrešan način okačili su e-mail marketingu negativnu etiketu, pa se mnogo ljudi ograđuje od takvog vida reklamiranja misleći da je prevaziđen i neprikladan.

U čemu je zapravo problem?

Email marketing ne sme se posmatrati kao pijaca. Onaj ko je došao na pijacu zna zbog čega je tu, i njemu možete slobodno hvaliti svoju zelenu salatu do mile volje. Kod primaoca mail-a je situacija nešto drugačija. Ono što će pročitati stvoriće trajan utisak o vašem brendu. Ukoliko je svaki vaš mail pun hvalospeva o vašim proizvodima i poziva da ih kupe, vrlo brzo ćete im dosaditi i završiti u spam sandučetu.

Kako da to izbegnete?

Pišite mail tako da u prvom planu bude neka korisna informacija. Korisna za njih, ne za vas. Nemojte na prvu loptu prodavati, dozvolite da vaš brend bude vezan za kvalitet sadržaja vašeg mail-a. Tako stvoreno poverenje osiguraće vam nastavak komunikacije bez straha da će utisak koji ostavljate biti loš ili neutralan.

Kako da započnete svoju digitalnu kampanju reći će vam jedan od predavača na IT konferenciji Jagodrom, Dimitrije Ostojić, inače ekspert za konverziju i marketing automatizaciju. Registrujte se na www.jagodrom.rs

Nema komentara