Uspešna internet kampanja je ona koja utiče na odluku o kupovini. Bilo da ste vlasnik male firme ili velikog biznisa, svesni ste da u današnje vreme veliki broj ljudi, pre kupovine bilo čega, prvo konsultuje Google. Da li će vas naći? I još bitnije, da li će vas naći lako?
Ukoliko je vaš odgovor NE, na oba pitanja, mislim da ste upravo dozvolili konkurenciji da vas preduhitri.
Možda ste pomislili da vi već imate sajt i da nemate potrebe da otvarate naloge na društvenim mrežama. “Kvalitet je dovoljna reklama”. Delimično ste u pravu, ne u potpunosti. Kvalitet će vas preporučiti, to je tačno. Daleko od toga daS je to dovoljno.
Ako ste uzeli u razmatranje mogućnost da se ipak posvetite otvaranju profila na društvenim mrežama, daćeUSmo vam razloge zašto to sigurno treba da uradite!
1. Social Media Marketing vam omogućava da neposredno od klijenata dobijate povratne informacije koje su vam jako bitne za dalji razvoj poslovanja. Znaćete šta im se dopada, a šta ne, pa ćete tako znati i na šta ne treba da gubite vreme, a čemu bi se trebalo dodatno posvetiti.
2. Osim što prikupljate informacije, istovremeno stvarate mnogo ličniju sliku o sebi.
3. Putem društvenih mreža korisnici mogu da komuniciraju sa vama, da postave pitanja i podele mišljenja.
4. Povećavate svoj autoritet kao firma, jer pokazujete da brinete o svojim klijentima i time im ulivate poverenje.
5. Poboljšaćete rangiranje vašeg sajta na Google-u. Ovaj pretraživač jako ceni kada primeti da postoji interakcija između sadržaja na vašem sajtu, blogu i profila na društvenim mrežama. Što je ta interakcija ažurnija, to će vaša SEO optimizacija sajta biti bolja.
6. Društvene mreže vam omogućavaju da pratite kretanja na društvenim mrežama. Ukoliko se vaš brend nađe u nekom negativnom kontekstu, vi ćete imati priliku da to saznate i reagujete kako biste spasili svoju reputaciju. Sa sajtom to nije slučaj.
7. Statistika govori da je samo na Facebook-u trenutno preko 1,4 milijardi profila. A od toga je 900 miliona aktivno svakodnevno. Među njima prosto moraju biti i vaši potencijalni klijenti.
8. Rezultati istraživanja pokazuju da kod većine ispitanika na odluku o kupovini utiču informacije koje su prikupili na društvenim mrežama, naročito Facebook-u.
Da li i dalje mislite da vam nisu potrebne društvene mreže?
Više o ovoj temi čućete od našeg predavača Ivana Bildija, internet marketing stručnjaka, na IT konferenciji Jagodrom. Registrujte se na www.jagodrom.rs