U SUSRET BESPLATNOM PREDAVANJU O PREZENTACIJI FIRMI NA INTERNETU 3.OKTOBRA

0

Internet je revolucionirao način na koji kupujemo. Zbog brojnih prednosti i benefita, sve više ljudi kupuje online i izbegava odlaske fizički u prodavnice. Navešćemo samo nekoliko prednosti posedovanja web prodavnice.

Širi auditorijum kupaca. Verovatno ste planirani određeni deo budžeta za reklamiranje, kao što je stavljanje oglasa u lokalne novine, snimanje reklame za radio ili TV. Prednost online prodavnice je da vam ni jedna od ovih servisa nije potreban da bi postigli dosta bolje rezultate. Jednostavno rečeno, nemate ograničenje što se tiče ciljanja mušterija.

Snabdevanje na zahtev. U fizičkoj prodavnici, kupci očekuju da će moći da odu sa džemperom koji su upravo kupili, dok u web prodavnici, očekuje se preiod čekanja. Ne morate preduzimati rizik od kupovine 300 artikala koje biste imali na zalihama u slučaju da krene navalica. Umesto toga, prikažete nekoliko fotografija jednog proizvoda koju postavite na web prodavnicu i čekate. Prosto, a efikasno.

Skoro sve može biti prodavnica ovih dana. Od nečije garaže do kioska u trgovačkom centru do masovnog magacina. Naravno, svako od ovih mesta ima troškove, kao i sama web prodavnica. Web hosting, naknada za domen, grafički dizajn, profesionalno fotografisanje.

Uvek dostupni. Ovo ne važi ako imate benzinsku pumpu pa radite 24/7. Šalu na stranu, sa web prodavnicom nemate ograničeno radno vreme. Prosto ljudi vole da legnu u krevet i surfuju, pa im padne na pamet u toku noći da mogu poručiti nešto što im je neophodno.

Naravno, sve ovo je potrebno pravno pokriti. Zato je tu Žarko Ptiček član Statutarne komisije RNIDS-a i arbitar u Komisiji za rešavanje sporova povodom registracije nacionalnih internet domena pri Privrednoj komori Srbije. Osnivač i direktor preduzeća „Ptiček“ iz Beograda, za konsultativne usluge u oblasti primene IT prava.

Predavanje Žarka Ptičeka pod nazivom „Čega se (ne) treba plašiti u onlajn trgovini“ daje praktične odgovora na pitanja:

Kojim zakonima je regulisana internet prodaja i pružanje usluga putem Interneta?

Šta je “ugovor po pristupu” i zašto je on bitan?

Kako se štite prava potrošača kod ugovora na daljinu?

Kako obrađivati podatke o ličnosti u skladu sa zakonom?

Koje su obaveze i odgovornosti internet trgovca?

Očekujemo vas u velikom broju 3. oktobra od 10h u Hotelu Hill. Prijave su besplatne, ali obavezne zbog ograničenog broja mesta. Zato se prijavi još danas i nemojte ostati uskraćeni za znanja koja su vam na dohvat ruke.

Prijava: https://www.smilesoft.net/besplatna-edukacija-za-male-biznise-u-jagodini/

 

Prethodni tekstPLAKETA GRADA JAGODINA DR SAŠI BOROVIĆU, KARDIOHIRURGU IZKB „DEDINJE“
Sledeći tekstVMŠSS – OBRAZUJEMO SESTRE ZA 21. VEK

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite komentar
Molimo vas da unesete ime