U JULU U SKUPŠTINI PREDLOG ZAKONA O KATASTRU

0
Mesto: Beograd Datum: 27.01.2016 Dogadjaj: DRUŠTVO/EKONOMIJA/SAOBRAÆAJ/ŽELEZNICA - izjave za medije uèesnika Osnivaèke konferencije Saveza za železnièke inovacije u Jugoistoènoj Evropi (South East Europe Alliance for Rail Innovation – SEESARI), èiji su organizatori "Železnice Srbije" a.d., Meðunarodna železnièka unija (Union Internationale des Chemins de fer, International Union of Railways - UIC) i Prometni institut Ljubljana d.o.o. Licnosti: Zorana Mihajloviæ - potpredsednica Vlade i ministarka graðevinarstva, saobraæaja i infrastrukture Srbije

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je danas da očekuje da u julu stigne u Skupštinu Srbije predlog Zakona o upisima u katastar, koji će uvesti e-šalter u sve postupke upisa imovine.

Ona je novinarima nakon razgovora sa misijom Međunarodnog monetarnog fonda (MMF) rekla da će se donošenjem ovog zakona skratiti vreme upisa imovine u katastar sa sadašnjih 15 na tri dana, a u postupak će biti uključeni i javni beležnici i Poreska uprava, čime će ceo proces biti znatno efikasniji.Mihajlović je naglasila da će reforma katastra omogućiti dodatno napredovanje Srbije na listi Svetske banke „Duing biznis“, na kojoj je Srbija prošle godine po reformama bila među prvih 10 zemalja, a u prethodne dve godine je „preskočila“ 150 zemalja po kriterijumu izdavanja građevinskih dozvola.

– Kad je reč o listi Duing biznis, u razgovoru s misijom MMF-a dotakli smo se i pitanja reformi u sudstvu, gde je za poboljšanje rejtinga važno i povećanje efikasnosti donošenja sudskih presuda, čime će se Radna grupa za unapređenje rejtinga na ovoj listi, u kojoj je i ministarka pravde, takođe baviti – dodala je Mihajlovićeva.

Ona je rekla da je sa MMF-om razgovarala i o reformama putnog i železničkog sektora i realizaciji infrastrukturnih projekata.

Mihajlović je rekla da je u razgovoru sa misijom MMF-a, u okviru sedme revizije aranžmana Srbija-MMF, konstatovano da ni u jednoj oblasti iz njenog resora ne postoji kritična tačka niti problem, što je bilo ocenjeno i prilikom prethodne revizije.

– Železnica je primer kako može da se efikasno sprovodi reforma u javnim i državnim preduzećima. Reforma ne podrazumeva samo smanjenje broja zaposlenih, već se pre svega bavimo povećanjem efikasnosti, imajući u vidu da je vrednost projekata na železnici oko četiri milijarde evra, uključujući i modernizaciju pruge Beograd-Budimpešta – rekla je Mihajlovićeva.

Ona je naglasila i da više nema deonice na Koridoru 10 na kojoj radovi nisu ubrzani.

– Na pojedinima se radovi izvode i noću, i te deonice planiram da obiđem zajedno sa predstavnicima međunarodnih finansijskih institucija – rekla je Mihajlović.

beta.rs

Prethodni tekstDANAS NASTAVAK SEDNICE
Sledeći tekstU TOKU NOĆI RASHLAĐENJE

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite komentar
Molimo vas da unesete ime