Deo puta Jagodina – Ćuprija, kod Gilja još uvek nije pušten u saobraćaj. Iako je deo puta koji je sporan završen pre tri i po meseca, još uvek ništa. Vozači su nervozni a priča se da je put na nadvožnjaku urađen više nego što bi trebalo i da se sada ne zna rešenje. Nadležni kažu da je sve u redu.
Četiri semafora stoje na spornom delu puta gde vlada velika gužva, jer se nikako ne pušta u saobraćaj deo puta koji je završen pre tri i po meseca. Na novoj dvokolosečnoj pruzi Gilje-Ćuprija-Paraćin radovi su završeni ali ni ona još nije otvorena za saobraćaj.
Na tom delu prekinuti su radovi na pruzi, čiji je investitor Železnica Srbije i ne mogu biti nastavljeni dok se u saobraćaj ne pusti nova devijacija sa nadvožnjakom. Brojni, nestrpljivi vozači, vrlo često, sklanjaju znakove zabrane saobraćaja, na devijaciji i voze njome. Dobro je urađena, široka, brza, nema semafora, rekli su Tanjugu, ali ne žele da im se ime objavi, da ne bi bili kažnjeni. Dnevno, ovom deonicom puta od Jagodine do Paraćina prođe 5.000 do 6.000 vozila.
Nadvožnjak je još ranije primljen od strane nadležnog Instituta, „koji je urađen po projektnoj dokumentaciji, bez ikakvih odstupanja sa svim geodetskim i statističkim proračunima“.
„Kada je reč o devijacija, Komisija je dala neke sitne primedbe na izvedene radove, koje su otklonjene, ali se i sa njima devijacija mogla, pustiti u saobraćaj bez ikavih problema“, rekao je Marković.
Komisija je dala primedbu, na kosinu nasipa, da nije humaniziran do visine, na ivičnjake, na obeležene linije na devijaciji, a najveća primedba za nadvožnjak je „da je potrebno, na servisnim stazama površinskom obradom popraviti kvalitet asfalta u vizuelenom smislu“, objasnio je Marković.
To je toliko beznačajno, po mišljenju izvođača radova i bez problema mogla se dati privrema upotrebna dozvola, a stalna po prijemu kompletnog objekta računajući i prugu i železnički most na Velikoj Moravi i pristupne saobraćajnice, istakao je Marković.
On je dodao da su primedbe Komisije otklonjene već davno.
„Očekujmo od nadležnih instucija, pre svega od nadzora i Investotora, da se što pre donese odluka o puštanju devijacije u saobraćaj“, rekao je Marković.
Puštanjem u saobraćaj devijacije omogućiće nam se radovi na pruzi, koji su prekinuti na starom delu Državnog puta, preko koga prelazi pruga i to nam stvara probleme, zaključio je Marković.