Porodična kompanija Jela osnovana je 1991 godine, kao kruna ljubavi prema zanatu, koju su osnivaču kompanije preneli otac i deda, začetnici zanatske proizvodnje, koja datira od 1956. godine. Ta tradicija se nastavlja i prenosi na neka nova pokoljenja, kao merilo porodičnih vrednosti.
Danas je Jela u vrhu najuspešnijih srpskih kompanija i jedan od vodećih proizvođača nameštaja na Balkanu. Orijentisana ka modernom dizajnu, svojim asortimanom se izdvaja na tržištu, jer Jelin tim stremi inovacijama, teži da svojim kupcima bude podrška a širokom ponudom asortimana omogući im da samostalno kreiraju svoj životni prostor. Takvim pristupom, Jela uspešno, već trideset godina, odgovara na potrebe savremenog čoveka pouzdanim, sigurnim i brzim načinom poslovanja.
U svom periodu razvoja, Jela je prešla granice domaćeg i pojavila se na zahtevnom evropskom i svetskom tržištu. Kompanija je svojim inovativnim pristupom, orijentisana modernom dizajnu, funkcionalnosti nameštaja i visokom kvalitetu izrade elemenata, što garantuje luksuz, dugotrajnost i eleganciju. Uspešna tržišna orijentacija i dobra komercijalna politika, kompaniji Jela omogućuju da ostvari lidersku poziciju u Srbiji kroz distributerski lanac više od 160 salona, dok se kroz izvoznu mrežu roba plasira u više od 40 zemalja sa preko 1000 salona Evrope, Azije, Afrike i Amerike.
Proizvodnja Jelinog nameštaja nalazi se u Jagodini, na površini od 45.000 kvadratnih metara. Poslovanje se realizuje uz podršku 350 zaposlenih koji su najveća snaga kompanije.
U Jelinoj fabrici komadnog nameštaja koristi se savremena tehnologija najnovije industrijske generacije u svim segmentima proizvodnje. Finalna obrada površina UV lakom na vodenoj bazi, jedna je od najznačajnijih inovacija, koju, uz stalni razvoj, koristimo od 2017. godine.
Na 9. Jelinom kućnom sajmu koji traje od 07. do 12. novembra, biće, između ostalih novina, predstavljena kolekcija modularnih elemenata „All room concept“ kao želja da kupcu pruži komforan način da opremi svoj dom.
Kao i do sada, Jela će nastaviti da pomera svoje granice, spremna da se stalno unapređuje i širi ponudu kolekcija prilagođenih potrebama domaćeg i stranog tržišta, a sve u skladu sa sloganom „Zavoli gde živiš“.