Organizacija događaja je nešto što poslednjih godina zauzima maha. Pored događaja koji su diboko ukrorenjeni u našoj tradiciji i kulturi, poslednjih godina su postali vrlo popularni i događaji drugačije prirode. Tu pre svega mislimo na korporativne događaje, poput tim bildinga.
Događaji, o kojim god da je reč, se mogu organizovati na najrazličitije načine i u bilo kom stilu. Najčešća dilema je naravno, da li to uraditi samostalno ili stvar prepustiti profesionalcima? Recimo, da ako ne baratate ozbimljim kreativnim i organizacionim sposobnostima, i raspolažete sa dosta vremena – savet je da stvar prepustite profesionalcima.
Angažovanje profesionalnih agencija za organizaciju događaja ima brojne prednosti i njih ćete saznati u nastavku teksta. Pored toga, otkrićete i koje sve događaje agencije mogu da organizuju za vas.
Zašto agencija za organizaciju događaja?
Počevši od određivanja broja gostiju i pozivanja istih na događaj, preko odabira adekvatnog prostora i ketering usluga, pa sve do organizacije smeštaja za goste koji dolaze iz daleka – puno je toga na šta treba misliti prilikom organizovanja bilo kog događaja. Ukratko agencija za organizaciju događaja će sve ovo preuzeti na sebe i i obaviti umesto vas. Na ovaj način se lišavate nepotrebnog stresa, a važan i lep događaj ne pretvarate u trku sa vremenom i obavezama.
Naravno, najveća prednost agencija za organizaciju dogđaja je njihovo dugogodišnje iskustvo. Upravo ovo je presudna stavka, zašto je angažovati. Bilo koji važan događaj da organizujemo se dešava samo jednom. Dakle, priliku za popravni nemamo, i ova činjenica dodatno utiče na stvaranje pritiska. Bogato iskustvo ljudi iz agencija im omogućava da predvide u kom delu događaja bi mogli eventualno da nastanu problemi. Stoga se oni predviđaju i pravi se plan B.
Na samom kraju, ali ne i najmanje važna prednost agencija jeste posedovanje stručnih znanja. Što znači da biste napravili uspešnu proslavu koja okuplja veći broj ljudi potrebno je da se razumete u rasvetu, ozvučenje, ukoliko je reč o prezentaciji na poslu potrebno je da posedujete znanja iz oblasti video tehnike i slično. Ovo zapravo znači da se manje, porodične proslave i mogu organizovati bez stručne pomoći, ali da je za organizaciju većih događaja potrebna pomoć ili dobra tehnička opremljenost i znanja iz oblasti tehnike i tehnologije.
Koje sve događaje organizuju agencije za organizaciju događaja?
Kada je reč o tome koje sve događaje agencije organizuju, tu spada organizacija uobičajenih događaja, kao i organizacija specijalnih događaja. Organizacija specijalnih događaja podrazumeva individualni i personalizovani pristup organizaciji koji će će na kraju rezultirati jedinstvenom temom ili koveptom događaja. Naravno, na agenciji je da se pobrine u ovom slučaju i o svim praktičnim aspektima događaja, kao što su rezervacija prostora, angažovanje keteringa i usluga ishrane, obezbeđivanje muzičke podrške, organizacija raznih aktivnosti i zabavnih sadržaja.
Kada je reč o uobičajenim događajima, u njih se ubrajaju:
Organizacija venčanja – ovo podrazumeva brigu o izboru cveća, rasporedu sedenja, osvetljenju ili nekom drugom elementu dekoracije, zatim fotografisanju i snimanju. Naravno podrazumeva se da će vaše želje biti ispoštovane i unapređene, pa tako vi birate da li će venčanje biti na otvorenom ili u zatvorenom, egzotično ili romantično i slično.
Organizacija krštenja – kršetenje deteta je u našoj tradiciji i kulturi značajan događaj i pridaje mu se veliki značaj. Poslednjih godina se kao nepisano pravilo ustalila proslava krštenja sa proslavom prvog rođendana, ovo neretko podrazumeva i veći broj zvanica, pa samim tim i veću organizaciju.
Organizacija rođendana – zajedničko za sve rođendane jeste dobra zabava, bilo a se radi o rođendanima mališana ili o punoletstvima. Stoga je kod ovih događaja važno posvetiti pažnju angažmanu muzike, dobroj dekoraciji, ali važno je i obezbediti optimalnu količinu pića. Naravno, rođendan se organizuje u skladu sa temom koju sami odaberete.
Organizacija korporativnih događaja – poslednjih godina u našim frimama su se ustalilerazličite vrste proslava. Organizuju se povodom važnih datuma u firmi, poslovnih uspeha ili povodom poboljšanja radne atmosfere u firmi. Nije jednostavno organizovati korporativnu proslavu, jer takvi događaji podrazumevaju veliki broj ljudi, a cilj ovakvih događaja je učvršćivanje međusobnih odnosa i saradnji, između ostalog. Stoga je važno poznavanje strukture firme, njenih zaposlenih, njenih ciljeva i politike poslovanja. Organizacija korporativnih događaja podrazumeva: velike i male korporativne poslove; seminare i konferencije; radionice; team building-e; prezentacije; promocije.
Nadamo se da vam je naš tekst bio od pomoći i da vam je jasniji posao organizacije događaja, kao i uloga agencija za organizaciju događaja. Nama je preostalo da vam poželimo dobru lep provod i dobru zabavu na vašem prvom predstojećem dvelikom događaju!
Foto pexels.com