Puno je vlasnika firmi koji na pitanje “Da li koristite Facebook?”, odgovaraju potvrdno, pritom misleći na svoje lične profile. To zaista jeste korišćenje, ali za lične potrebe. Za poslovne svrhe ipak je neophodno napraviti facebook stranicu.

Razloga za to ima više. Osim očigledne razlike u nazivu, postoje i određene razlike u pogledu mogućnosti koje vam Facebook daje. Tako kod profila imate ograničenje u pogledu broja prijatelja koje jedan profil može imati. Ukoliko je u vašem slučaju taj broj veći od 5 000, bolje je da to pretvorite u fanove kako ne biste počeli da gubite ljude koji vas prate ili vam Facebook može potpuno blokirati nalog. Fanova naravno možete da imate više, ali na Facebook stranici.

Kod Facebook stranice pokazalo se najefektnijim postavljanje logo znaka kao profilne slike. Kada se radi o ličnom profilu, obično se radi o fotografiji neke osobe. Naravno, vi možete postaviti bilo šta, ali ovo je ono što će ljudi tražiti kada budu tražili Vaš brend ili proizvod. Osim toga, Facebook stranica može imati i administratora, editora, moderatora, analitičara, i te uloge mogu preuzeti na sebe različiti ljudi ili jedna ista ukoliko smatra da je sposobna da balansira sa više obaveza istovremeno.

Zato je za širenje vidljivosti i dometa poslovanja najbolje upotrebiti Facebook stranicu. Profil na društvenim mrežama je ipak nešto što treba zadržati u domenu zabave i razmene informacija.

Više o ovoj temi čućete na IT konferenciji Jagodrom od našeg predavača Ivana Bildija, internet marketing stručnjaka. Registrujte se na www.jagodrom.rs

Nema komentara