Ukoliko ste se već dovoljno potrudili da kreirate zanimljiv i kvalitetan sadržaj svog newslettera, bitno vam je da osoba kojoj ga šaljete zaista otvori i pročita primljeni mejl.
Da bi se odredilo pravo vreme potrebno je zadovoljiti više faktora, te se ne može dati jedan univerzalni savet. Najbolji način da to utvrdite jeste testiranje. Kako ga ne biste sprovodili potpuno neplanski, možete se voditi nekim opštim pravilima koja su utvrđena dosadašnjim istraživanjima.
Iako se mnogima čini da će većina poslovnih ljudi mejl otvoriti ujutru kada dođu na posao, to je upravo i vreme kada će najbrže pretrčati preko vašeg mejla, jer ih čeka puno drugog posla. Zato to i nije najbolji izbor vremena. Mnogo je bolje slati newsletter u vreme ručka, ili čak uveče, jer su ljudi tada mnogo rasterećeniji i lakše im je da vam posvete više pažnje. Što se tiče dana u nedelji, statistike kažu da je najbolje slati utorkom i četvrtkom.
Ipak, sve su ovo okviri u kojima vi morate naći pravo vreme koje najbolje odgovara vašem poslovanju.
Još zanimljivih saveta o ovoj, ali i mnogim drugim temama, čućete na IT konferenciji Jagodrom. Registrujte se na www.jagodrom.rs