Kako organizovati korporativni događaj?

0

Korporativna večera je izuzetno važan događaj za svaku kompaniju. To je prilika da se pokaže uticaj i ugled kompanije, ali i da se stvori dobra atmosfera među zaposlenima i poslovnim partnerima. U nastavku pročitajte nekoliko saveta kako da organizujete korporativno veče na pravi način i predstavite svoj brend.

Istaknite naziv i logo firme

Organizacija savršenog korporativnog događaja zahteva pažljivo planiranje i pažnju posvećenu detaljima. Jedan od ključnih elemenata koji ne treba da zaboravite jeste korišćenje banera i natpisa koji jasno predstavljaju vašu kompaniju.

Izrada banera je odlična opcija ako želite da zaista napravite spektakularno veče koje će na pravi način predstaviti vašu kompaniju. Kada zvanice stignu na događaj, prvi utisak koji steknu o vašoj kompaniji može biti od velikog značaja. Zato je važno da uložite novac u ovako bitne detalje koji grade brend. Veliki baner sa jasno istaknutim imenom i logom vaše kompanije mora da se nađe na ulazu, ali i unutar prostora. Ovo će odmah privući pažnju i stvoriti pozitivnu sliku o vašem brendu. 

Baneri treba da budu postavljeni na vidljivim mestima, tako da će svako ko prisustvuje događaju imati priliku da se slika ispred njega. Ove slike će se kasnije deliti na društvenim mrežama, što će dodatno promovisati vaš brend.

Pored banera, važno je osigurati da se ime i logo vaše kompanije nalaze svuda tokom događaja. Možete postaviti manje natpise na stolovima, štandovima ili drugim površinama koje su vidljive gostima. Ovo će imati snažan uticaj na podsvest ljudi, jer će konstantno biti izloženi vašem brendu. Kada se fotografije budu delile na društvenim mrežama, vaš logo će biti jasno vidljiv, što će dodatno povećati prepoznatljivost vaše kompanije.

Možete dodatno ostaviti utisak na sve goste tako što ćete im obezbediti različite poklone sa logoom vaše kompanije. Ovi promotivni materijali mogu biti različiti – od hemijskih olovaka, blokčića, šolja, pa sve do rokovnika ili drugih korisnih predmeta. Važno je da svaki poklon ima jasno istaknutu oznaku sa imenom i logom vaše kompanije. Na taj način, svaki put kada neko koristi taj poklon, setiće se na vaše kompanije i važanog događaja koji su posetili.

Organizujte zanimljive govore i prezentacije

Iskoristite korporativno veče kao priliku da se zahvalite svim zaposlenima na njihovom neumornom radu i postignućima, kao i poslovnim partnerima na uspešnoj saradnji. Govori i prezentacije će inspirisati i motivisati sve prisutne.

Prilikom pripreme govora, važno je da budu kratki, jasni i zanimljivi. Dugački govori mogu biti dosadni i zamorni, što može umanjiti efekat poruke koju želite da prenesete. Umesto toga, fokusirajte se na ključne poruke, projekte i važne trenutke koji su obeležili godinu koja je prošla. Osvrnite se na postignuća tima i zaposlenih, istaknite njihov doprinos u uspehu kompanije. Ovo će ojačati osećaj pripadnosti i motivisati zaposlene da nastave pružati izvanredne rezultate.

Pored internih govornika, možete razmotriti i poziv gostujućih govornika koji će podeliti svoje iskustvo i znanje. Gostujući govornici mogu biti stručnjaci iz industrije ili poznate ličnosti koje su ostvarile uspeh u svojim oblastima. Njihove priče mogu biti inspiracija za zaposlene i poslovne partnere, podstičući ih da razmišljaju izvan okvira i teže ka novim dostignućima.

Osim govora, prezentacije su veoma bitne, jer vizuelni elementi kao što su grafikoni, slike i video zapisi mogu dati dodatnu dimenziju vašim prezentacijama. Pripazite da prezentacije budu dobro organizovane i da prate logičan tok, kako bi informacije bile jasne i lako razumljive. Takođe, možete koristiti interaktivne elemente kao što su ankete ili kvizovi kako biste angažovali publiku i održali njihovu pažnju.

Važno je da atmosfera na korporativnom večeru bude opuštena i prijateljska

Obezbedite profesionalnu uslugu i kvalitetno posluženje

Kvalitetna usluga i hrana u lepom prostoru su ključni faktori za uspešno organizovanje korporativnog događaja. Bez obzira da li je u pitanju poslovni sastanak, konferencija ili gala večera, ovo je od velikog značaja kako bi se postigao željeni rezultat.

Kada je u pitanju hrana, treba obezbediti ukusnu i kvalitetnu, pogodnu za sve. S obzirom na različite zahteve gostiju, treba imati širok izbor jela koja će zadovoljiti sve ukuse i dijetetske potrebe. Bilo da je u pitanju klasična internacionalna kuhinja, specijaliteti lokalne kuhinje ili veganska hrana, važno je da hrana bude sveže pripremljena, ukusna i estetski privlačna.

Pored hrane, piće takođe igra važnu ulogu u stvaranju nezaboravnog korporativnog događaja. Odaberite široku paletu pića, uključujući alkoholna i bezalkoholna, kako biste zadovoljili različite ukuse i želje gostiju. Obezbedite kvalitetna vina, šampanjac, piva, bezalkoholne napitke i osvežavajuće koktele. Prilagodite ponudu pića prema vrsti događaja i preferencijama gostiju.

Profesionalna usluga je ključan faktor za stvaranje pozitivnog iskustva. Angažujte iskusno osoblje koje je obučeno da pruži vrhunsku uslugu. Osoblje treba da bude ljubazno, diskretno i efikasno u svom radu. Oni treba da budu prisutni tokom celog događaja, brinući se o potrebama gostiju, služeći hranu i piće, i rešavajući eventualne probleme koji se mogu pojaviti.

Profesionalno osoblje će stvoriti atmosferu dobrodošlice i udobnosti za sve prisutne, što će doprineti uspehu događaja.

Na kraju, možemo da zaključimo da rganizacija korporativnog događaja zahteva vreme i važno je da obratite pažnju na detalje koji će u velikoj meri poboljšati sliku o celoj kompaniji. Prateći ove savete, možete osigurati uspešan događaj koji će ostaviti pozitivan utisak na zaposlene i goste, jačajući reputaciju i brend vaše kompanije. 

Foto: https://pixabay.com/photos/businesswoman-office-meeting-4126489/https://pixabay.com/photos/restaurant-furniture-interiors-1837150/

Prethodni tekstTop 7 poklona za poslovne saradnike
Sledeći tekstKorisni saveti za održavanje travnjaka

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite komentar
Molimo vas da unesete ime