Analiziranje ključnih reči koje će vaš sajt dovesti do prvih rezultata pretrage jeste nešto što u praksi dobro funkiconiše. Ipak, da bi to sve bilo praktično primenjeno potrebna su neka dodatna znanja iz ove oblasti. Zato se mnogi pitaju da li je bolje, i uopšte isplativo, platiti reklamu kojom ćete sebi obezbediti prvo mesto u rezultatima pretraživanja.
Time se naravno zaobilazi problem nepoznavanja SEO mehanizma, ali se mnogi boje da će im Google oglašavanje stvoriti prevelike troškove, koje ni povećan promet neće moći da pokrije.
Dobra vest je da će vas ta usluga koštati onoliko koliko ste spremni da platite, s tim što ne plaćate oglas, već klikove na vaš link. Cena klika može biti najmanje 1 cent. Loša vest je to što ukoliko niste sami u svojoj oblasti poslovanja, a verovatno i niste, vaš oglas neće biti prvi ako po kliku plaćate manje od nekog vašeg konkurenta. Na vama je da procenite gde se nalazi granica preko koje ne možete više da učestvujete u toj “aukciji”, jer će u suprtnom takvo reklamiranje biti neisplativo.
Osim novčanih ulaganja u kampanju, Google vodi računa i o kvalitetu i relevantnosti onoga što nudite za osobu koja pretražuje.
Kombinovanjem navedenih faktora dobijate realnu poziciju vašeg oglasa u Google pretrazi. Uzajamno su veoma povezani i uslovljavaju kretanje jedan drugom.
Kako da započnete svoju digitalnu kampanju reći će vam jedan od predavača na IT konferenciji Jagodrom, Dimitrije Ostojić, inače ekspert za konverziju i marketing automatizaciju. Registrujte se na www.jagodrom.rs