piše Dušan Stojanović, bivši savetnik za politički marketing
Bez i malo želje, da se ovim tekstom svrstavam u one koji su ZA ili PROTIV Prajda i budem deo uspešnosti jednog projekta, a Prajd je projektovani manipulativni događaj (Zapada) koji je imao svoj cilj.
Prva faza projektovanja događaja je izazivanje REAKCIJE javnosti.
Druga faza je obezbeđivanje TIRAŽNOSTI REAKCIJE. Maksimalno uključivanje poslušnih medija, pronalaženje antipoda koji zastupaju jednu ili drugu opciju, malo čarki, pretnji…i lavina je pokrenuta.
Rezultat smo videli! Utkrivali su se ko će žustrije zastupati svoje stavove…građani, političari, intelektualci, crkvena elita, kriminalci, barabe, gejevi…toliko medijskog prostora, takstova, intervjua, mišljenja, poruka, pretnji…Projektanti su zadovoljni mogli da trljaju ruke. Još jedna manipulacija je uspela.
A šta smo mi dobili?
Dobili smo još jednu podelu! Tako da je usud srpskih podela nastavljen…uz podele na prostalice Obrenovića ili Karađorđevića, partizana i četnika, komunista i antikomunista, socijalista i demokrata, crveno-crne i žute, delije i grobare, Vučiće i Lisičiće…sad imamo prajdovce i antiprajdovce!
Bože Srbijo! Dokle ćeš da budeš naivna i dozvoljavaš da tobom manipuliše kako ko stigne?