Da je internet marketing kampanja najbolji izbor za dopiranje do ciljne grupe potrošača nije više velika tajna. Takođe, to je i najjeftiniji poznati način dolaženja do svesti potrošača. Ipak, da bi ta kampanja bila uspešna, moraju se ispoštovati neka pravila, kako ne biste uzalud očekivali rezultate.
1. Izbor društvene mreže
Ne odgovara svaka mreža svakom poslovanju. Ukoliko ste frizer ili manikir sigurno će vam najviše sadržaja odlaziti na Instagram ili Pinterest, dok je za nekog ko se bavi pružanjem recimo pravnih usluga mnogo korisnije pojavljivanje na Facebook-u i LinkedIn-u. Morate prvo istražiti sve društvene mreže pre nego što izaberete pravu. Najbolje je da se pritom držite svoje ciljne grupe.
2. Kvalitetan sadržaj je nešto po čemu će vas ljudi primetiti
Niko neće kupiti od vas zato što ste mu vi rekli da to uradi. Kupac želi da tu odluku sam donese, na osnovu vrednosnog suda koji je o vama stvorio. A stvoriće ga samo ako mu ponudite redovan, kvalitetan sadržaj u kom će on prepoznati korist koju ima za sebe, ne za vas.
3. Prodaja je ipak najbolje merilo uspeha
Šta god da reklamirate, ukoliko se sve to na kraju ne realizuje prodajom, smatrajte da vaša strategija ima neku manu koju treba pronaći i ukloniti. Mnogi stručnjaci ili reklamne agencije mogu vam sugerisati da pratite broj pratilaca, fanova, klikova i lajkova koje ste ostvarili, što jeste bitno. Ali, ako sve to ne dovodi do glavnog cilja – prodaje, to je znak da je vreme za promenu taktike.
Ukoliko želite da se detaljno upoznate sa online prodajom, poslušajte predavanje IT pravnika, Žarka Ptičeka, na konferenciji Jagodrom. Registrujte se na www.jagodrom.rs