U EPS Distribuciji biće smenjeni Žarko Šantrić, direktor Sektora za podršku tržištu i smanjenje gubitaka Beograd, Srđan Đurović, direktor Ogranka Kraljevo, Miloš Petrović, šef službe za kontrolu mernih mesta, Ogranak Niš i Dobrica Milošević, direktor Ogranka Jagodina, navode beogradski mediji.

dobrica-milosevic-300x225Elektroprivreda Srbije (EPS) saopštila je da je bilo grešaka u decembarskim računima za struju zbog čega je smenjeno osam direktora i šefova odgovornih za brigu o korisnicima.

To su, kako se navodi, Sonja Milojević, direktor Sektora za brigu o korisnicima, Miomir Papović, direktor Odseka za tehničke usluge Jagodina, Mile Milošević, rukovodilac Sektora za brigu o korisnicima TC Kraljevo i Vojkan Vučković, rukovodilac Sektora za brigu o korisnicima TC Kragujevac.

Vršilac dužnosti direktora EPS-a Milorad Grčić ocenio je da nisu svi računi pogrešni.

„Definitivno da je u pojedinim slučajevima bilo grešaka i nepravilnosti, kao i grešaka i nemara i u okviru samog postupka očitavanja. Bilo je i grešaka koje su napravili ljudi u elektrodistribucijama, odnosno odgovorni u elektrodistributivnom sistemu, bilo da oni pripadaju EPS Distribuciji ili EPS-u“, rekao je Grčić.

Kada je reč o Jagodini, građani koji su dobili visoke račune za struju mogu podneti žalbu EPS-u u ovom gradu.

3 Komentara

  • Odgovori
    25. januara 2017.

    Sto se tice racuna , tacni su ! Jer ja moram da proveravam stanje stalno na merilu da bih znala kada da pristesim! Problem je u citacima!
    Pozoves i te referente i citace, i pitas lepo kada cete da citate struju uci cu u crvenu zonu oni su drski , spustaju slusalucu, mislim zivot nam je tezak i ovako a jos da ti neko kaze do 5-og ce da vam se procita pa mesec nema 36 dana ! I ja radim u jednoj drustvenoj firmi pa moram po zakonu 1-og se ocitava struja , tako stoji i na racunu. Da ne pricam ono sto nismo potrosili sto nam se sve sabira, ja molim dusteibuciju Jagodine da svakog prvog citaci vec imaju ocitano, ja ne mogu da dam sranje jer zivim u zgradi i grejem se na struju, zadnji racun bio mi je 14000din jer ko zna kada su citali.

  • Odgovori
    Srdjan
    25. januara 2017.

    Dzaba da se zalimo jel su na salteru za reklamacije isuvise bezobrazni za normalan razgovor. A kazu da smo potrosili jer je bilo hladno u decembru mada prvi dan ispod nule je bio tek 28 decembar a dotle je bilo u plusu. Traze da im se dostavi stanje na dan reklamacije (u januaru) pa da to uporede sa decembarskim racunom. A i pitanj je kog datuma su ocitavali struju tako da neko placa i po 35 i vise dana. Tako je bilo i proslog januara. PLJACKA i bice sve dok narod cuti a vreme je da progovori

  • Odgovori
    bogdan
    25. januara 2017.

    Nekada se struja placala po akontaciji koju ste dobijali na racunu u gornjem desnom uglu .Posle odredjenog perioda (kvartal ili polugodje ) radio se presek stanja , danas se tako radi u razvijenim zemljama gde mi tezimo , ali dok nas vode intelektualne gromade olicene u vladajucoj strukturi nema nam spasa . Sojicu vrati se …