Možemo vam dati nekoliko valjanih razloga.

Najubedljiviji je svakako visina budžeta koji treba uložiti u reklamiranje na nekim drugim mestima, osim na društvenim mrežama, a kojim male firme skoro kao po pravilu ne raspolažu.

Osim toga, čak i da su spremni da ulože izvesnu sumu novca u bilbord, baner i slične reklame, njihova poruka se šalje prema svima, a ne samo prema onima koji su potencijalni klijenti. Rezultat takvog reklamiranja je slaba povratna poseta i promet, što sa targetovanim Facebook marketingom obično nije slučaj.

Za reklamiranje na Facebook-u potreban je relativno skroman budžet i poštovanje nekoliko pravila koja obezbeđuju da će vaša reklama dospeti do ciljne grupe ljudi na pravi način. Najbolje je da se pre postavljanja reklame upoznate sa tim ko je vaša ciljna grupa, i šta je to što njih može interesovati. Pritom nemojte govoriti samo o svom brendu. Ponudite im nešto u čemu će oni prepoznati korist koju mogu imati od toga, time ćete najpre privući njihovu pažnju. Niko ne želi da čita o vašem kvalitetu i datumu osnivanja firme, ali će zato hteti da pročita neki zanimljiv recept, savet ili ideju, uz zanimljivu sliku, naravno. Imajte to na umu pri osmišljavanju sadržaja.

Na konferenciji Jagodrom možete čuti puno praktičnih saveta o ovoj temi, koje će vam preneti Ivan Bildi, stručnjak za internet marketing. Registrujte se na www.jagodrom.rs

Nema komentara